woensdag 9 december 2015

Feestjas




Enkele weken geleden heb ik de workshop 'Reversible jas' van Valerie Boone gevolgd (Remi&Cosette). Deze tweedaagse workshop ging door in de nieuwe workshopruimte van Mon Depot. 

Een heel leuk patroon, met veel vrijheid om te experimenteren.

Ik heb ervoor gekozen om de twee kanten een totaal andere look te geven, maar beide wel geschikt voor de winter -en feestperiode. De ene kant heb ik volledig in rode stretchsatijn gemaakt, voor de andere kant heb ik een beetje geĆ«xperimenteerd met twee verschillende stoffen: jacquard (daarvan ook de twee kanten gebruikt) en lavendelkleurige tricot.
Het jasje is een oversized model , dus maat 16 jaar is zeker niet te klein voor mij.





Nu nog combineren met een little black dress en dan ben ik volledig klaar voor de kerst -en eindejaarsfeestjes. :-)



Patroon: Reversible jas, Remi & Cosette for teens
Stof: Mon Depot


1 opmerking: