donderdag 3 december 2015

MonDepot openingsfeest/boek launch Urban Style





Na een lange blogstilte ben ik terug van weggeweest. De creatieve uitspattingen zijn ondertussen niet gestopt, dus genoeg blogmateriaal om er terug er in te vliegen. :-)

Ik wou al een tijdje mijn blog terug leven in blazen. Wat me eigenlijk de spreekwoordelijke 'schop onder de kont ' gaf, waren de workshop Reversible jasje van Valerie Boone (Remi&Cosette) en het openingsfeest van de MonDepot winkel. Over het eerste volgt nog een postje, het tweede ga ik hier meteen mee verder.

De launchparty was top!
Na een fijne carpool- rit met Heidi van Patat en Kroket (nog eens bedankt Heidi!) werden we warm onthaald met een drankje en een zaaalig dessertenbuffet. En met als achtergrondgeluid het geroezemoes van een hele groep creatieve madammen. :-)






Het was een hele fijne avond, met leuke gesprekken die uiteraard vooral over naaien en bloggen gingen. En ik had eindelijk eens de kans om blogsters te ontmoeten die ik al een hele tijd online volg. 
De MonDepot winkel is momenteel mijn stofjeswalhalla, haha. Na al een hele tijd online te bestellen kon ik de mooie stofjes eens in het echt zien en voelen.





Het was die avond ook de launch van het boek 'Urban style' van Eva Maria. Een boek met toffe en tijdloze patronen in tienermaten (voor mijn zoon binnen 10 jaar) maar ook in de maten S en M (ook voor mezelf dus, jeuj!). Mijn gesigneerde exemplaar ligt al klaar naast mijn naaimachine, want de 'Pretty Paris' en de 'Saigon Simple' staan heel hoog op mijn to sew- lijstje.

4 opmerkingen:

  1. Leuk te lezen! Ik vond het ook een tof feestje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn je hier terug te zien, en heel benieuwd naar je nieuwe creatieve projecten! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Pin it & make it hier terecht gekomen,ik was ook op dat leuke feestje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook aan Pin it & make it meedoet, de Bernadette zit er alvast geslaagd uit! Hij staat ook nog ergens op mijn pinterest...
      En wauw helemaal van Limburg afgezakt voor het Mon-Depot feestje. Het was wel de moeite waard hé. :)

      Verwijderen