dinsdag 3 januari 2012

naai-projecten

Dus de naaimachine is al in gebruik genomen, tijd dus voor een naai-projecten-lijstje :-)

Ik heb alle blogs die ik volg afgespeurd naar leuke naai-projecten (voor beginners wel te verstaan).

Dus hierbij mijn 'naai-projecten' voor de toekomst:

-ruffle t-shirt (ik weet nog niet of dit ook met het machine ga maken of  met de hand)
-en tot slot nog een hele leuke site met veel projecten van alle niveaus: sew4home

Voila, met dit lijst zal ik al maar eens beginnen hé, en ik zal die waarschijnlijk nog regelmatig aanvullen.

Nog een tip: op Eloleo haar blog heb ik nog een hele goeie en praktische lijst ontdekt met naai-tips.

Zo, ik zal eens mijn lang gespaarde stofjes bovenhalen en kijken wat het eerstvolgende project zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten