zondag 31 januari 2016

Pin it & make it #1 #: Leeskussens



In januari en februari zijn er 4 kindjes jarig in de familie en vriendengroep. Een ideale gelegenheid om nog eens een portie bandwerk te doen..
Ik had voor elke jarige al een leuk boek gekocht (een afwijking van mij,want boeken zijn altijd leuke cadeautjes vind ik).
Dus toen ik dit patroon terug tegen kwam op mijn pinterest pagina wist ik meteen wat te maken.

Een heel makkelijk patroon waardoor dat de kussens in 1 avond klaar waren.  En de jarigen waren er heel blij mee. :-)








Dit projectje past ook ineens in de blogchallenge die Liesellove terug in leven heeft geroepen, en die ik zeker toejuich.

Mijn pinterest borden zijn ook stille getuigen van te veel ideetjes en veel te weinig tijd en energie. Ik ga mijn best doen om er toch eentje per week onder handen te nemen. :-)


 photo pinitandmakeit250_zpsmha9pmos.jpg







Geen opmerkingen:

Een reactie posten