zaterdag 12 oktober 2013

creatief met bling bling: knutselrubber verwerken in juwelen


Wat doe je met de overschot van knutselrubber? Ik ben een beetje aan het experimenteren geslagen, want ik wil de stukjes in mijn juwelen verwerken .

De rechte stukjes heb ik verknipt tot kleine vierkantjes, en de ongelijke stukjes heb ik geperforeerd.

En de overschot daarvan heb ik kapot getrokken, deze stukjes doen me qua vorm aan koraal denken .







De geperforeerde stukjes vind ik zelf het mooiste, vooral in combinatie met een glasparel. 




Met de vierkantige en ongelijke stukjes moet ik nog verder experimenteren. 
Wordt vervolgd!



1 opmerking:

  1. de mijne is ook gelukt, heel erg leuk hé!
    alleen jammer dat ik zo allergisch ben voor het materiaal, als je wil ik heb nog verschillende vellen liggen kom maar halen :-) liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen