vrijdag 30 augustus 2013

Terug van weggeweest

Het is inderdaad even stil geweest op mijn blog...privéproblemen hebben ervoor gezorgd dat ik een periode niet heb kunnen bloggen of en weinig dingen heb kunnen maken.

Maar nu ben ik terug, en ik heb nog een heleboel nieuwe creaties te tonen!

We zullen beginnen met waar ik vorige keer ben gestopt.... het is wel iets dat dateert van afgelopen kerst.
Heel last-minute gemaakt en zonder patroon (want daar ik geen held in).


Een gehaakte debardeur met een rendier in flockfolie en een belletje om het af te maken. De eerste kerst -outfit voor mijn zoontje, en het stond hem goed!


En over patronen gesproken: kent iemand een goed boek met haakpatronen voor kinderkledij? Of duidelijke handleidingen online? Liefst in het nederlands, want in het engels moet ik alles vertalen en daar ben ik te lui voor. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten