vrijdag 30 augustus 2013

creatief met bling bling

De titel hierboven zegt het al, mijn creatieve uitspattingen met bling bling (juwelen) zal ik regelmatig onder deze titel posten.

Tijdens een shopping-namiddag met een vriendin ging ik de cadeaubon van mijn verjaardag opsouperen in Veritas. Geen probleem in zo'n winkel, zeker niet nu ze een nieuwe stofjes- en fourniturencollectie hebben.
Maar wat ik daar ook tegen kwam waren oorknopjes in metaal, ideaal om oorbellen te maken met steentjes en schelpjes die geen gaatje hebben (meestal zelf gevonden op het strand).

Tijgeroog 

 Parelmoer

Zee-of strandglas (gevonden op een strand in Kroatiƫ)

Ik moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van de oorknopjes niet zo goed vind, het pinnetje hangt niet goed vast, waardoor je dit best eerst vast plakt aan de het metalen plaatje (had ik dus te laat door). Want anders 'zwabbert' het pinnetje alle kanten op, niet handig om ze in je oor te bevestigen op die manier.
Dus een leuke manier om snel oorbellen te maken, maar ik ga wel op zoek naar oorknopjes van een betere kwaliteit.


4 opmerkingen:

  1. Dag Zilverwol,

    Bedankt voor je opmerking in verband met het pinnetje van de oorknopjes. We nemen dit zeker verder op.
    Ook heb je superleuke ideetjes om oorbellen te maken :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk!!! and welcome back!! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen