zaterdag 12 mei 2012

Ikea kussens




Enige tijd geleden heb ik een paar stofjes gekocht in Ikea. Onder andere dit leuk stofje met bladmotief, waar ik twee kussens van heb gemaakt. Omdat ik geen ritsen had liggen, heb ik binnenin een simpele omslag gemaakt. Achteraf gezien had ik de omslag beter wat langer gemaakt, want de kussens blijven niet zo goed zitten…maar allee ik ben al blij dat ik, tussen het voeden en troosten door, nog eens iets heb kunnen maken.






Wat staat er verder nog op mijn lijstje met Ikea stofjes: een rok a la Mme Zsazsa en een simpel tasje. En misschien een hemdje voor Robin (vanaf 14 mei wordt het hier helemaal uitgelegd), al is dat misschien nog te moeilijk. Mja we zullen zien! En tja, ik ben weeral aan het afwijken van mijn oorspronkelijk lijstje.Maar wat wilt ge, er komen in blogland veel te veel nieuwe en leuke projecten voorbij.

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Leuke stof ook. Zeg, misschien een knoop (of dikke parel) en een lus in't midden vanboven aan de omslag? In elk geval een dikke knuffel voor Robin en veel succes alvast met het hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat mooi! die wil ik ook, mss een kleine hint voor een spontaan 'ik-heb-je-graag-tante'cadeautje? hihi ;-) zoewn

    BeantwoordenVerwijderen