woensdag 16 mei 2012

Boodschappentas

Toen de tutorial voor deze boodschappentas op de blog van Eloleo verscheen, wist ik direct wat mijn volgend project zou zijn. Nu, enkele maanden later, ben ik er eindelijk aan begonnen. Dit is voor herhaling vatbaar, en is niet te moeilijk voor een beginnende naaister. En ik ben heel blij met het resultaat.







Omdat het al een tijd geleden was dat ik de tutorial had bekeken, had ik niet door dat ik exact hetzelfde stofje heb gekocht als Eloleo heeft gebruikt voor de tutorial! Maar het is een schoon stofke hé, ik ga volgende keer als ik naar Ikea ga er nog een voorraadje van inslaan.

1 opmerking:

  1. wat leuk zo'n boodschappentas! en idd een zeer mooi stofje, zo zou ik er ook wel eentje willen! very nice!
    XXX Lindsy

    BeantwoordenVerwijderen