woensdag 25 januari 2012

Slab met flockfolie

Ik voel de werkdruk van de 'laatste weekjes' boven mij hangen, dus ik wil nog zo veel mogelijk van mijn naaiproject-lijstje maken voor ons mannetje er is. Nu waren de slabbetjes aan de beurt, tips en inspiratie ging ik hier en hier halen. En de flockfolie kon natuurlijk niet ontbreken. :-)


Voor de achterkant heb ik een handdoek gebruikt, de voorkant zijn restjes stof (onder andere weer kledingstukken van manlief). Volgende keer ga ik er een paar proberen te maken met biaisband, maar dat moet ik nog eerst in huis halen (en waarschijnlijk eerst een beetje oefenen, want dat ziet er toch een precisiewerkje uit).





 Tja, normaal gezien moest de slak verwonderd kijken, maar tijdens het knipwerk is het een kwaaie slak geworden. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten