dinsdag 3 januari 2012

een creatief cadeau

Ik heb van mijn schoonouders als kerstcadeau  (en ook vroege verjaardagscadeau) een naaimachine gekregen!
Jaja, nu heb ik geen enkel excuus meer: ik zal me moeten verdiepen in de wondere wereld van het naaimachine. ;-)

Hier is de nieuwe aanwinst. Met veel verschillende steken die ik nog onder de knie moet krijgen. Aangezien ik vroeger ook al heb gewerkt met een naaimachine, wist ik al snel terug de basis (de rest komt nog wel).




En ik kon natuurlijk niet wachten om ze uit te proberen, maar ik wou wel beginnen met iets simpels (kwestie van de lat niet ineens té hoog te leggen, en alle frustraties die daar bij komen kijken hihi). Dus gisteren heb ik nog een tweede drool bandana gemaakt van een oude t-shirt van manlief.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten