maandag 30 januari 2012

lang leve groen: sporty babyslofjes

Mijn groene wol is nog niet op, dus we gaan nog even verder met dit thema. :-) Deze keer heb ik sporty babyslofjes gemaakt. De tutorial komt van hier. Alleen wel in het engels, dus ik heb er op sommige momenten 'mijnen draai' aan gegeven, omdat ik de uitleg niet zo goed snapte (heb me vooral geconcentreerd op de foto's, wel handig zo'n foto-tutorial!).



Maar ik ben content van mijn eerste paar, waarschijnlijk ga ik het volgende paar wel iets groter maken. Want dit is echt voor pasgeborenen (9cm voet), dus ja hoe lang kunnen ze dat aan doen hé. We zullen zien, anders hang ik ze wel aan mijnen autospiegel!


4 opmerkingen:

  1. grappig die kleine sport schoentjes! Veel plezier met de tutorial, hopelijk is hij duidelijk! En succes met de bevalling! gr Joyce (anni-tas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt!En de tutorial is heel duidelijk,dus dat zal zeker lukken.Nu nog even aftellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat gaat mooi staan, zo stoer. heel erg creatief! ik kijk al uit naar de komst van die kleine spruit, niet lang meer hé , aftellen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héé, die zijn mooi! Moet ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen