woensdag 9 november 2011

de 'drool bandana'

Wat doet een creatief mens die verplicht moet platliggen...juist ja, creatieve dingen zoeken om al platliggend te maken! Naast het gekende breien en haken probeer ik ook terug wat te tekenen (misschien binnenkort een paar dingetjes hier te bekijken, als ik ze durf te laten zien tenminste ;-) ) .  En bloggen natuurlijk, want het is al weer even geleden en ik heb ondertussen toch nog wat spulletjes die ik wil laten zien!

Dus bij deze: ik heb een tijdje geleden al op verschillende blogs/sites de 'drool bandana's' ontdekt, en ik heb er eentje op proef gemaakt. Meer uitleg vind je hier. Het resultaat is erg leuk, ook weer gemaakt uit manlief zijn t-shirt.. En omkeerbaar, dus ik kan kiezen voor een dagje met print of zonder print. Ook al heeft hij een 'kwijl'-periode, onze baby gaat er toch 'cool' uitzien haha ;-). Wordt zeker vervolgd!




1 opmerking: