dinsdag 12 april 2011

paaskonijn in wording

Ik verkondig altijd dat ik totaal niet overweg kan met patronen...maar dit (op het eerste zicht toch) vrij eenvoudig patroon in Libelle nr 14 van afgelopen week (nog in de winkel tot morgen) heeft met toch over de streep getrokken...


Tot nu toe lukt het me wel, en het begint al een beetje op een konijn te trekken...de oren geven veel weg denk ik :-p
Ik heb nog wel wat werk, nog anderhalf been afwerken, de armen, de snoet en het kleedje (jaja, dit konijn heeft een paasgeel kleedje!).

T'is wel de bedoeling dat het tegen Pasen af is! Aja, anders is da vijgen na....euh... Pasen hé ;-)

To be continued...

2 opmerkingen:

  1. inderdaad een knuffelkonijntje! Nu eerst zien of ik het tot een goed einde kan brengen, zodat het er een beetje 'knuffelig' uit ziet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen