maandag 21 maart 2011

Boekenfestijn


Ik ben een beetje een boekenwurm, dus daar moet ik ook eens iets over posten hé. Ik lees van alles: romans, waargebeurd, biografieën, fantasy, informatieve boeken... als het mij maar interesseert!


Vorige week zijn we met vrienden naar het Boekenfestijn geweest in Leuven. Voor mij de eerste keer dat ik er naar toe ging, wauw wat een hoop boeken bijeen! En ik heb me kunnen inhouden zenne, ik ben met 'maar' 8 boeken thuisgekomen. Ge moet wel weten dat een boek daar gemiddeld maar 4 euro kost...dus dan kunt ge wel uwe slag slaan vind ik. Een aanrader dus!

De titels die ik heb gekocht (het aan- of afraden volgt nog ;-) )

-Septimus Heap-serie (deel 2, 3 en 4) van Angie Stone (in het engels)
-Vorst van Roy Jacobsen
-Het Vuur van Katherine Neville
-De 13 uren des Levens van Robert Mann
-De kinderen van Hurin van J. R. R. Tolkien
-De hand van de schilder van Wolfram Fleischauer





Geen opmerkingen:

Een reactie posten