dinsdag 3 december 2013

Tas met binnenzak en eerste ritszakje

Dit ging oorspronkelijk een opvouwbaar tasje worden. Maar omdat de (dikke) stof dit niet toeliet, ging ik over op plan B: een tas met voering en de buitenzak werd een binnenzak. En uiteindelijk was plan B veeel beter dan plan A. :-)





En voor het eerst heb ik me ook aan een ritstzakje gewaagd.







Ik had wel niet de makkelijkste buitenstof gekozen, maar ondanks veel gepruts ben ik blij met het resultaat. Het is snel gemaakt, zeker met een goede handleiding zoals die van Miss Stik.

En de jarige vriendin was er heel blij mee! Altijd leuk dat zelfgemaakte cadeautjes zo worden geapprecieerd. :-)

Buitenstof tas: Ikea
Binnenstof tas: Ikea
Buitenstof ritstasje: restje stof uit mijn restjescollectie
Binnenstof ritstasje: Ikea

1 opmerking:

  1. heel erg leuk gedaan, zo'n tas zou nog wel passen in mijn collectie ;-)
    het ritstasje is ook heel mooi, ja lijkt me inderdaad niet de gemakkelijkste stof die je hebt gebruikt.
    maar het is gelukt!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen