donderdag 2 februari 2012

Labels en doosjes

Een nieuwe blognaam vraagt ook voor nieuwe labels, kaartjes en doosjes. En een logo om (in de toekomst) ook kledinglabeltjes te kunnen maken of laten maken. Na even zoeken en experimenteren is het dit geworden:




Momenteel heb ik alleen nog maar een proefdruk geprint op dik papier, maar het ziet er al goed uit dus ik ben wel content!

Ik verpak mijn zelfgemaakte juwelen al een tijdje in deze zelfgevouwde doosjes, maar ik was nog op zoek naar een goede uitvoering voor de grotere dingen zoals kettingen. Gisteren kwam ik toevallig op Marieke haar blog deze verpakking-ideetjes tegen, en deze lange cadeauboxjes vielen me direct op. Dus voor de grotere sieraden en kleine brei-en haakwerkjes zal het dus deze langwerpige verpakking worden:




1 opmerking:

  1. hele leuke creatieve doosjes en kaartjes, ik ben er alleszins fan van!
    heel origineel, om te geven en om te krijgen! mss een tip voor m'n verjaardag ;-). de inhoud is altijd oogverblindend en tot in de puntjes afgewerkt, nice work sis! XXX Lindsy

    BeantwoordenVerwijderen