zondag 18 december 2011

nieuwe blognaam

Inderdaad, je merkt het hierboven: ik heb een nieuwe blognaam! De oude was een tijdelijke blognaam (tot ik iets beters had gevopnden), en ik wou een blognaam die mijn grootste creatieve passies vertegenwoordigen: zilver (edelsmeden) en wol (breien, haken).
Dus ja, deze naam lag voor de hand :-)
De volgende stap is om mijn juwelendoosjes, labeltjes etc.. allemaal nog aan te passen. Zodat ik zowel voor de creaties in wol als in zilver één en dezelfde label kan gebruiken.
Wordt vervolgd!

p.s.:voor diegene die mijn blog onder de 'oude' naam volgde via blogger, kunnen best even zich opnieuw abonneren op het nieuwe adres: http://www.zilverwol.blogspot.com/ zodat je de nieuwe berichten ook kunt lezen. (waarschijnlijk is er een andere manier om dit te doen, maar die heb ik helaas niet gevonden, sorry!) Alvast bedankt om mijn blog te volgen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie naam! Zo leuk met die fotobanner! Goed gevonden zeg. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Kristien, ik vond het wel spannend wat de lezers er van zouden vinden! :-D Ik zou de banner ook willen gebruiken voor labeltjes enzo, maar ik zal me eerst nog wat moeten verdiepen in een goed programma hiervoor zoals publisher.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Honey, misschien is dit nog een tip: ik print de mijne via het online programma van het merk printetiketten zelf: http://www.herma.de/en/service/free-software/herma-labelassistant-online.html

    Je hoeft alleen het art.nr. van het etiket in te geven, en je kunt ofwel een heel blad met allemaal dezelfde etiketten ofwel een per een ontwerpen, met foto's en al. Het resultaat kun je downloaden als pdf met de juiste printerinstellingen, en zo afdrukken (of opslaan).

    Herma etiketten zijn ongeveer overal te vinden (Ava, Club,...) en het werkt wellicht ook met andere die dezelfde afmetingen hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, bedankt voor de tip Kristien! :-D

    BeantwoordenVerwijderen