woensdag 3 augustus 2011

inspirerende cadeautjes en leuke vondsten

Vorig weekend is Kristien op bezoek geweest, een erg creatieve vriendin. En ik heb weer geweldige cadeautjes gekregen!
Zilveren oorbellen, met 'drakeneitjes' uit glas.




En originele 'bloodcells' glasbroches in hele fleurige kleurtjes. Ik vind het geweldig om de verschillende kleuren te combineren.



Check zeker haar etsy-shop!

En we hebben ook nog een leuk winkeltje bezocht: Zahia. Ze verkopen verschillende soorten kralen, en je kunt er ook workshops volgen. Wel een beetje duur, maar ik heb er toch een paar leuke vondsten gedaan. Nu nog uitpluizen wat ik er mee ga maken... de inspiratie is er al, nu nog de tijd vinden poeh!


(sorry, om één of andere reden wou blogger deze foto niet verticaal zetten!)

1 opmerking:

  1. Graag gedaan hoor lieverd -ze staan je heel leuk! En bedankt voor die mooie foto's, de oorbellen staan de plant eigenlijk ook wel. Misschien moet ik maar eens juwelen voor planten gaan maken... ;-)

    Heel benieuwd naar de creaties die je uit de Zahia-schatten gaat toveren!

    BeantwoordenVerwijderen