maandag 30 mei 2011

Dag van het park

Eindelijk was het dag van het park, want ik ga elk jaar naar een plantenmarkt in een park in de buurt om perkplantjes te kopen....maar dit jaar was het echt gene vette. Dus ja, een paar plantjes gekocht, maar omdat mijn honger niet was gestild (en mijn bloembakken nog erg leeg waren) ben ik dan maar naar een tuincentrum geweest. En amaai, daar heb ik mijn slag kunnen slagen :-)
Hierbij de bloemenbuit voor deze zomer:



Waaronder: million bells, kleine petunia's, pelargoniums (in de volksmond 'geraniums', maar das eigenlijk een andere plant!), kleine leeuwenbekjes die ruiken naar seringen mmm.



En last but not least: een grote hangpot met aarbeien, njam njam binnen een week heb ik hopelijk al een eerste mini-oogst!

1 opmerking:

  1. wat een vrolijke bende! en je aardbeien zien er veelbelovend uit... :-D

    BeantwoordenVerwijderen