zaterdag 19 februari 2011

Rok-kussen


Om in het thema 'groen' te blijven: een paar weken geleden kwam ik (tijdens het opruimen van mijn kleerkast) een rok tegen die al een heeele tijd in en hoekje van de kast was gepropt.
De reden: ik heb hem gekocht omdat ik verzot was op het stofje, maar eigenlijk is hij te klein...en aangezien mijn heupen nooit miraculeus zullen smaller worden (ik heb daar geen vet zitten dus ja...) dacht ik er maar iets anders mee te doen:



Jaja, met een beetje hulp van de mama (dank u mama!) is het dus dit geworden. Ik heb het me makkelijk gemaakt, gewoon bovenaan de rok gelaten zoals hij was (is nog wel schattig met die knoopjes) En onderaan een flap gemaakt zodat ik het nog kan wassen (de originele rits zit er bovenaan inderdaad nog in, maar daar kreeg ik het kussen niet door gewrongen).

Voila, dit is dan kussenhoes nr 1 voor op mijn zetel, kussen nr 2 ben ik nu aan het breien in jawel... groen :-) Ik vond niet de juiste kleur kussenhoesen die bij mijn ultrazacht deken passen, maar ik bleek wel de juiste kleur in wol te bezitten, dus breien maar hé.

1 opmerking:

  1. Het IS ook een super stofje! En zo'n mooie kleur...een heel tof resultaat! :-D

    BeantwoordenVerwijderen