dinsdag 26 mei 2009

Eerste hobbymarkt overleefd! ;-)

Mijn eerste hobbymarkt zit er op! En ik heb het overleefd, ondanks de hitte, puf puf. Het was een leerrijke ervaring, ik weet nu waar ik in het vervolg allemaal mee rekening mee moet houden: meer uitleg, spelden om alles vast te maken (stomme wind,niks bleef liggen!) , naamkaartjeshouder ...

Maar het was leuk, ik heb enkele oorbellen verkocht woohoo! En iedereen die kwam kijken, kreeg een adreskaartje in zijn handen geduwd hihi. Er was eigenlijk niet zo veel volk, en de standhouders met hobbyproducten was op één hand te tellen. Als ik dit nog eens doe, wil ik wel op een echte hobbymarkt staan, want zo tussen de rommelstandjes staan is niet zo interessant...

Hieronder nog een fotootje van de stand, ik had niet zo veel plaats, maar ik was tevreden met het resultaat.



1 opmerking:

  1. Wauw zo sjiek Jessy! Wat een mooi standje heb je er van gemaakt! Al bij al viel het dan toch beter mee dan je had gedacht, niet? En weet je, het is goed om het eens te oefenen op een klein marktje, dan ben je beter voorbereid voor de volgende keer!

    Spelden, dingen die wegwaaien, ik ken er alles van! :-p Gelukkig was het wel een stralende dag he.

    Doet me er aan denken, ik heb net nog een brief gekregen van die kunstmarkt die ik een paar jaar geleden heb gedaan in Leopoldsburg, die gaat weer door in september. Als je zin hebt: http://www.ccleopoldsburg.be/pages/kunstmarkt2009.html
    De sfeer was er in elk geval heel positief, kijk ook maar eens bij de foto's!

    Veel liefs, ik moet naar de les!
    Kristien

    BeantwoordenVerwijderen